بازدید:32192 بروزرسانی: 27-07-1403
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 50.
Omid Mahdieh, Hassan Nazari Investigating the Effect of Crisis Management Strategy and Public Participation on Crisis Management Effectiveness بررسی تأثیر راهبرد مدیریت بحران و مشارکت مردمی بر اثربخشی مدیریت بحرا ن مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی Issue 31 (2024-12-25) PP. 175-192
|
علمی-پژوهشی Scopus | 49.
Omid Mahdieh, Saeid Mohammadi, Fariba Mohammadi The Effect of Social Media Marketing on Purchase Intention with the Mediating Role of Brand Awareness and Consumer Motivation تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی آگاهی از برند و انگیزه مصرف کننده Interdisciplinary Journal of Management Studies Issue 18 (2024-10-15) PP. 1-36
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 48.
معصومه محمدی, غلامرضا بردبار, علی مروتی شریف آبادی, امید مهدیه Identifying and Prioritizing the Components of Disciplinary Behavior (Case Study: University Faculty Members) شناسایی و اولویتبندی مولفههای رفتار انضباطی (مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه) فرایند مدیریت و توسعه شماره 1 (1403/03/07) صفحات 71-110
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 47.
داود عباسی, امید مهدیه, فاطمه شهسواری Identifying Factors Affecting the Success of Startups: A Phenomenological Study شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپها: مطالعهای پدیدارشناسانه توسعه کارآفرینی - دانشگاه تهران شماره 4 (1402/12/14) صفحات 187-214
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 46.
امید مهدیه, داود عباسی, معصومه سلمانی INVESTIGATING THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING METHODS, STUDENT’S MOTIVATION AND LEARNING بررسی رابطه بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) آموزش مهندسی ایران = شماره 99 (1402/09/30) صفحات 91-109
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 45.
امید مهدیه Assessing the van Ruler Communication Strategy ارزیابی راهبردهای ارتباطات ون رولر چشم انداز مدیریت دولتی - دانشگاه شهید بهشتی شماره 3 (1402/08/06) صفحات 133-153
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 44.
معصومه محمدی, غلامرضا بردبار, علی مروتی شریف آبادی, امید مهدیه Designing and validating the model of academic staff discipline with an interpretative-structural approach طراحی و اعتبارسنجی الگوی انضباط اعضای هیات علمی با رویکرد تفسیری-ساختاری مدیریت بر آموزش سازمان ها شماره 3 (1402/07/17) صفحات 119-148
|
نشریه علمی لیست وزارتین | 43.
Adel salavati, Simin Beh Jenat, Mohammad Reza Jaber Ansari, Omid Mahdieh Presenting the proposed model of dynamic knowledge management in Iran's government-sponsored organizations ارائه مدل پیشنهادی مدیریت دانش پویا در سازمانهای دولتی ایران International Journal of Digital Content Management Issue ۱ (2023-09-23) PP. 1-12
|
نشریه علمی لیست وزارتین | 42.
امید مهدیه, معصومه مظفری پناه The Effect of Adherence to Islamic Values and HRM Activities on Job Performance (with the Mediating Role of Job Satisfaction) تاثیر پایبندی به ارزش های اسلامی و فعالیت های مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شغلی (با نقش میانجی رضایت شغلی) مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی شماره 2 (1402/06/30) صفحات 151-180
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 41.
سیمین به جنت, عادل صلواتی, محمد رضا جابر انصاری, امید مهدیه The role of ethics in the management of sustainable knowledge in Iranian government organizations نقش اخالق در مدیریت دانش پویا درسازمانهای دولتی ایران اخلاق در علوم و فناوری شماره 6 (1402/05/10) صفحات 27-35
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 40.
Somayeh abshlouei Aghdam, Haris soltan panah, Omid Mahdieh, Roya Shakeri, Fowad Habibi Presenting a Systemic Model for the Effectiveness of Marketing Communication Activities in Social Networks ارائه مدل سیستمی برای اثربخشی فعالیت های ارتباطی بازاریابی در شبکه های اجتماعی journal of system management Issue 2 (2023-01-25) PP. 153-167
|
نشریه علمی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 39.
امید مهدیه, فردین یخکشی The Effect of Audience-orientation and Film Features on the Satisfaction of Cinema Audiences تأثیر مخاطبگرایی و ویژگیهای فیلم بر رضایت مخاطبان سینما رسانه و فرهنگ شماره 1 (1401/03/03) صفحات 1-25
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 38.
امید مهدیه, رضا پیرایش, مینو بابلی The Effect of Switching Cost on Customers Loyalty and Likelihood of Churn تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان مطالعات رفتار مصرف کننده= دانشگاه کردستان شماره 4 (1400/11/09) صفحات 46-61
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 37.
امید مهدیه, رابرت تروتان Organizational Communication: Positioning and Assessing the van Ruler Four-Strategy Grid ارتباطات سازمانی: موقعیتیابی و ارزیابی شبکة چهار راهبردی ونرولر چشم انداز مدیریت دولتی - دانشگاه شهید بهشتی شماره 13 (1400/10/10) صفحات 1-25
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 36.
امید مهدیه The Effect of Professor’s Adherence to Professional Ethics on Student’s Self-efficacy and Motivation (The Comparison between Engineering and Non-Engineering Students) تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفهای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسهای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی) آموزش مهندسی ایران = شماره 90 (1400/06/01) صفحات 49-69
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین | 35.
امید مهدیه, انسیه عبدالهی نورعلی Investigation the Dual Effect of Commitment to Islamic Values on and Performance Appraisal Elements on Employee’s Performance Appraisal Process Effectiveness بررسی تأثیر دوگانه تعهد به ارزشهای اسلامی و عناصر ارزیابی عملکرد بر اثربخشی فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان مطالعات دین معنویت و مدیریت ( اسلام و مدیریت سابق) شماره 16 (1399/10/20) صفحات 1-19
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 34.
امید مهدیه, پروین محمدی The Effect of Organizatioal Learning on Organizatioal Agility with the Mediation Role of Psychological Empowerment تأثیر یادگیری سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی مدیریت بر آموزش سازمان ها شماره 1 (1399/06/03) صفحات 259-278
|
علمی-ترویجی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 33.
امید مهدیه, پریسا کریمی Investigating the Effect of Packaging’s Visual and Informational Elements on Consumers Purchase Behavior of Food and Health Products بررسی تاثیر عناصر بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر رفتار خریداران محصولات مواد غذایی و بهداشتی علوم و فنون بسته بندی شماره 41 (1399/05/15) صفحات 26-37
|
علمی-ترویجی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 32.
امید مهدیه Investigating the Effect of Public Participation on Crisis Management Performance بررسی تأثیر مشارکت مردمی بر عملکرد مدیریت بحران دانش پیشگیری و مدیریت بحران- سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهرا شماره 2 (1399/04/14) صفحات 142-151
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 31.
امید مهدیه, مریم قهرمانی The Effect of Professors’ Professional Ethics Dimensions on Students Motivation بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفهای اساتید بر انگیزش دانشجویان iranian journal of educational sociology جامعه شناسی آموزش و پرورش شماره 13 (1399/03/25) صفحات 28-40
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 30.
امید مهدیه, رهام شرف, ازاده شجاعی Investigating The Effect of Islamic Values on Professional Ethics with The Mediating Role of Organization’s Code of Ethics بررسی تأثیر ارزشهای اسلامی بر اخلاق حرفه ای پرستاران با نقش میانجی منشور اخلاقی سازمان اخلاق پزشکی شماره 44 (1398/10/20) صفحات 1-14
|
علمی-پژوهشی لیست وزارتین نمایه شده در ISC | 29.
امید مهدیه, ازاده شجاعی Effectiveness of Ethical Values in Nurses Quality of Work Life with the Mediating Role of Professional Ethics اثربخشی ارزش های اخلاقی در کیفیت زندگی کاری پرستاران با نقش میانجی گری اخلاق حرفه ای مدیریت پرستاری شماره ۳ (1398/09/30) صفحات 1-9
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 28.
امید مهدیه Investigation and Explanation the Effect of Motivation on Student Learning (With the Emphasis on the Role of University Textbooks Features) بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی) آموزش مهندسی ایران = شماره 79 (1397/12/15) صفحات 93-117
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 27.
امید مهدیه, چیمن سلیمانی Relationship between Packaging Information and Consumer Purchase Behavior (Food Products as a Case Study) رابطة بین اطلاعات مندرج بر بستهبندی و رفتار خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: مواد غذایی) مطالعات رفتار مصرف کننده= دانشگاه کردستان شماره 1 (1397/06/15) صفحات 81-99
|
26.
حسین رحمان سرشت, امید مهدیه, مهدی موحدی Iranian Firms' Movement Towards Transnational Firms: The Role of National Culture نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی مدیریت کسب و کارهای بین المللی شماره ۱ (1397/05/13) صفحات ۳۷-۶۰
| |
25.
امید مهدیه, مهناز سبزی Relationship between the Strategic Human Resources Management Functions and Organizational Commitment بررسی رابطه بین وظایف مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی پرستار و پزشک در رزم شماره 17 (1396/12/25) صفحات 60-68
| |
24.
امید مهدیه, سعیده درویشی The Study of the Relationship between Nurses’ Job Stress and Resiliency بررسی رابطه بین استرس شغلی و تابآوری پرستاران پرستار و پزشک در رزم شماره 14 (1396/03/20) صفحات 17-22
| |
علمی-پژوهشی معتبر | 23.
امید مهدیه, کمال محمدی, چوبتراش نشاط the effect of brand communication and service quality on brand loyalty with emphasis on brand trust as a mediator بررسی تأثیر ارتباطات برنـد و کیفیـت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بـر نقش اعتماد به برنـد بـه عنـوان متغیـر میانجی راهبردهای بازرگانی- شاهد شماره 8 (1395/12/15) صفحات 1-12
|
سایر با هیات تحریریه | 22.
امید مهدیه, حسین عظیمی, رضا رزاقی گل افشانی لاتین: The Relationship Between Performance Evaluation Strategies and Employee Organizational commitment (with emphasis on the role of assessor’s believe in Islamic values as moderating variable) بررسی رابطه بین راهبردهای ارزیابی عملکرد و تعهد سازمانی با تأکید بر نقش باور ارزیابان به ارزش های اسلامی در شرکتهای خصوصی موفق استان زنجان رویکردهای پژوهش در علوم اجتماعی شماره 8 (1395/12/12) صفحات 23-36
|
سایر با هیات تحریریه | 21.
علی منصوری, امید مهدیه, یوسف فتحی, اکبر رشادت نیا Managers Characteristics from the Imam Ali View Point and Their Effect on Employee Job Satisfaction (Public Organizations in Khoy as a Case Study) ویژگی های مدیران از دیدگاه امام علی و رابطه آن با رضایت شغلی کارکنان رویکردهای پژوهش در علوم اجتماعی شماره ۸ (1395/12/12) صفحات ۱۲۲-۱۳۱
|
علمی-پژوهشی ISI-JCR | 20.
Taj Nesaei Hamid reza, Hiwa faroghi, Omid Mahdieh Investigating the effect of motivators for shop space on buyer behavior at the point of purchase (the case study of Sanandaj Refah store) بررسی تاثیر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار خرید INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES Issue 1 (2016-06-15) PP. 1128-1143
|
علمی-پژوهشی معتبر | 19.
امید مهدیه, رهام شرف, معصومه سیبابیدزاده The Study of Factors Affecting Ethical Behavior in Consumers بررسی عوامل مؤثر بر بروز رفتار اخلاقی در مصرفکننده پژوهشهای اخلاقی(انجمن معارف اسلامی سابق)- انجمن معارف اسلامی شماره 3 (1395/03/15) صفحات 190-212
|
سایر با هیات تحریریه | 18.
امید مهدیه, کریمی شعیب The Relationship between Marketing Philosophy and Performance رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی - صنعتی) پژوهشنامه مدیریت بازار یابی شماره 3 (1395/03/01) صفحات 1-21
|
سایر با هیات تحریریه | 17.
Sima atarodi movakher, Ahmad Barati, Omid Mahdieh The Relationship between Marketing Mix Elements and Brand Equity ارتباط بین اجزای آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue 5 (2016-02-15) PP. 34-51
|
16.
Shahram Najafi, Roya Shakeri, Omid Mahdieh THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL BELONGING AND CYNICISM (KERMANSHAH SOCIAL SECURITY ORGANIZATION AS A CASE STUDY) رابطه بین تعلق سازمانی و بدبینی سازمانی DAV International Journal of Science Issue 5 (2015-12-12) PP. 81-92
| |
15.
Mstafa Jafari, Shadi alinaghi poor, Omid Mahdieh Explanation of the Relationship between Social, Cultural & Economic Literacies and Strategic Development of Tourism Marketing تبیین رابطه بین سواد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با توسعه استراتژیک بازاریابی توریسم Journal of Marketing and Consumer Research Issue 17 (2015-12-01) PP. 20-31
| |
علمی-پژوهشی معتبر | 14.
امید مهدیه, قاسم سلیمی, یارحسین رستمی The Study of the Relationship between Organizational Culture and Knowledge Management Processes (NIOC Exploration Directed as a Case Study) بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی و فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران) مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت- موسسه مطالعات بین المللی انرژی شماره 25 (1394/08/15) صفحات 175-201
|
علمی-پژوهشی None ISI | 13.
Omid Mahdieh Interaction between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance ارتباط متقابل بین تضاد و ارتباطات سازمانی و رابطه آن با عملکرد International Journal of Business and Administrative Studies Issue ۱ (2015-08-15) PP. ۵۴-۶۰
|
12.
Kamal Mohammadian, Safiar Amini, Omid Mahdieh The examination of relationship between values and consumer emotional attitudes and inclination to pay more cost بررسی رابطه بین ارزشها، نگرش احساسی مصرف کننده و تمایل به پرداخت هزینه بیشتر International Letters of Social and Humanistic Sciences Issue 52 (2015-05-15) PP. 127-131
| |
سایر با هیات تحریریه | 11.
Karimi shoeyb, Omid Mahdieh, Shafeei reza The Study of the Relationship between Marketing Philosophy and Performance (Manufacturing Firms of Sanandaj Industrial Zone as a Case Study) بررسی رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی سنندج) Journal Of Social Issues And Humanities Issue 3 (2015-03-13) PP. 179-189
|
علمی-پژوهشی None ISI | 10.
Jolani Hamid, Omid Mahdieh The study of relationship between JOB CHARACTERISTICE and JOB PERFORMANCE (Central Staff in Supreme Audit Court as a Case Study) بررسی رابطه بین ویپگیهای شغل و عملکرد شغلی (مورد مطالعه: کارکنان دیوان محاسبات کشور) Applied mathematics in Engineering, Management and Technology Issue 1 (2015-02-18) PP. 399-413
|
علمی-پژوهشی ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام) | 9.
زهره دهدشتی, امید مهدیه A Model for the Interaction among Organizational Communication, Conflict and Culture and Its Relationship with Performance الگویی برای تعامل میان ارتباطات، تعارض و فرهنگ سازمانی و رابطه آن با عملکرد چشم انداز مدیریت دولتی - دانشگاه شهید بهشتی شماره 20 (1393/11/10) صفحات 113-134
|
سایر با هیات تحریریه | 8.
Mohammadian kamal, Omid Mahdieh The Effect of Brand Communications and Service Quality on Brand Loyalty اثر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue Vol. 3, Issue 12 (2014-12-15) PP. 329-345
|
7.
زهره دهدشتی, سید محمد اعرابی, امید مهدیه A Model for the Stategic Fit between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance الگوی هماهنگی راهبردی میان ارتباطات و تعارض سازمانی و رابطة آن با عملکرد مدیریت منابع در نیروی انتظامی-دانشکده فرماندهی و ستاد نیروی انتظامی شماره 1 (1393/08/15) صفحات 49-78
| |
سایر با هیات تحریریه | 6.
Ghadami Amir, Omid Mahdieh, Barati Marani Ahmad The Relationship between Marketing Ethics and Competitive Advantage (Public Banks of Sanandaj as a Case Study) رابطه بین اخلاق بازاریابی و مزیت رقابتی Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue Vol 3 Issue 6 (2014-07-10) PP. 108-126
|
سایر با هیات تحریریه | 5.
Esfandiari peymani, Omid Mahdieh, Barati Marani Ahmad The Relationship between Corporate Social Resposibility and Customer Loyalty in Specialozed Banks (With Emphasis on Customer Satisfaction as a Moderator ‹Variable) رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان و وفاداری مشتری در بانکهای تخصصی Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue Vol 3 Issue 6 (2014-06-10) PP. 8-29
|
سایر با هیات تحریریه | 4.
Mahmoudi Arman, Omid Mahdieh THE EFFECT OF MARKET ORIENTATION ON BUSINESS PERFORMANCE (SME’s IN THE INDUSTRIAL DISTRICT OF SANANDAJ CITY AS A CASE STUDY) بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد بازرگانی کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعتی شهرستان سنندج Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management Issue Vol. 3 Issue 6 (2014-05-24) PP. 150-168
|
سایر با هیات تحریریه | 3.
امید مهدیه, چوبتراش نشاط The study of the relationship between consumer involvement and purchase decision (Case study: Cell phone) درگیری ذهنی مصرفکننده و تصمیمگیری خرید (مورد مطالعه: تلفن همراه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی شماره نامشخص (1393/01/20) صفحات 133-153
|
2.
Mohammad Nezami Ehsan, Omid Mahdieh, Fatemeh adel The Relationship between Conflict Management and the Acquisition and Sharing of Knowledge رابطه بین مدیریت تعارض و کسب و تسهیم دانش Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue 3 (2014-03-01) PP. 9-29
| |
1.
عبد الحمید ابراهیمی, زهره دهدشتی, امید مهدیه The Study of Determinants and Problems of Companies in Adoption of E-Commerce بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران) راهبردهای بازرگانی- دانشگاه شاهد(دانشور رفتار- مدیریت و پیشرفت) شماره 44 (1389/10/15) صفحات 395-416
|
Presentations in Seminars & Conferences | |
بینالمللی |
41. امید مهدیه تحلیل محتوای مطالعات گردشگری با محوریت استان کردستان Content Analysis of Tourism Studies Focusing on Kurdistan Province ------ دانشگاه کردستان, سنندج, 2022-03-09 - 2022-03-10 |
ملی معتبر |
40. Omid Mahdieh, Esfandiari peymani بررسی تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان بر وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگر رضایت مشتری The Effect of Organizational Social Responsibility on Customer Loyalty with the Role of Customer Satisfaction as a Moderator ---- دانشگاه کردستان, سنندج, 2021-07-06 - 2021-07-07 |
ملی معتبر |
39. Omid Mahdieh, Mahmoudi Arman بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد بازرگانی THE EFFECT OF MARKET-ORIENTATION ON BUSINESS PERFORMANCE ---- دانشگاه کردستان, سنندج, 2021-07-06 - 2021-07-07 |
بینالمللی |
38. امید مهدیه ویژگیهای رفتاری، مکتبی و دستاوردهای سردار سلیمانی Behavioral and School Characteristics, and Achievements of General Soleimani --------- دانشگاه جامع امام حسین (ع), تهران, 2021-02-02 - 2021-02-03 |
ملی معتبر |
37. Omid Mahdieh, Mojdeh firouzi kani savaran بررسی تأثیر شایستگیهای منابع انسانی بر سلامت سازمانی The effect of Human resource competencies on Organizational Health - دانشگاه علامه طباطبائی, تهران, 2020-10-01 - 2020-10-01 |
ملی معتبر |
36. امید مهدیه توجه به ارزشهای اسلامی و اصول اخلاقی در تحقق الگوی پیشرفت Islamic Values and Ethical Priciples in Realization of Progress Model ---- مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت, تهران, 2020-06-06 - 2020-06-07 |
بینالمللی |
35. Omid Mahdieh, reza pirayesh, Hesamaddin mosavi angourani بررسی تاثیر رضایت گردشگران از امکانات گردشگری گنبد سلطانیه بر قصد بازدید مجدد و انجام تبلیغات دهان به دهان Investigating the Effect of Soltanieh Dome Tourists Satisfaction of Tourism Facilities on the Intention of Revisiting and WOM ------ دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03 |
بینالمللی |
34. امید مهدیه بررسی گونههای مختلف ارتباطات سازمانی Different Type of Organizational Communication --- دبیرخانه دائمی, انرجان, 2019-05-10 - 2019-05-10 |
بینالمللی |
33. Karimi shoeyb, Omid Mahdieh بررسی رابطهی بین گرایش بازاریابی و عملکرد مالی شرکتهای تولیدی Relationship between Marketing and Financial Performance of Manufacturing Companies --- سازمان بین المللی مطالعات دانشگاهی و دانشگاه جرجیا, انرجان, 2019-05-10 - 2019-05-10 |
ملی معتبر |
32. امید مهدیه شناخت مفهوم کیفیت پایاننامه و موانع موثر بر آن Recognizing the Concept of Thesis Quality and Its Affecting Barriers ----- دانشگاه مذاهب اسلامی, تهران, 2019-02-27 - 2019-02-27 |
ملی معتبر |
31. vahideh alipoor, Omid Mahdieh, Maliheh Jafari بررسی مقایسه ای تاثیر استراتژی کسب و کار بر اثربخشی عملیات بانکی با نقش میانجی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه محور A comparative study on the impact of business strategy on the effectiveness of banking operations with the intermediary role of Internet marketing and relationship-driven marketing --------- دانشگاه علمی کاربردی, کرج, 2018-12-19 - 2018-12-19 |
ملی معتبر |
30. امید مهدیه نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینهها (از دید مشتریان خدمات بانکی) The Role of E-banking in Cost Reduction ---- مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت, تهران, 2018-12-13 - 2018-12-13 |
ملی معتبر |
29. امید مهدیه, رضا پیرایش, انسیه عبدالهی نورعلی توجه به ارزشهای اسلامی در ارزیابی عملکرد کارکنان در بخش دولتی Considering Islamic Values in Employee Performance Evaluation in Public Sector کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشـرفت, تهران, 1397/02/19 - 1397/02/20 |
بینالمللی |
28. Ali Yousefi, Omid Mahdieh, davoud abbasi تحلیل مشکلات برنامه ریزی مسیر ارتقاء شغلی کارکنان شرکت گاز استان زنجان و ارائه الگویی کارامد بر مبنای مدل ادگار شاین Career Path Planning for the Gas Company Employees based on Edgar Schein Model (Zanjan State as a Case Study) ---- کانون کارآفرینی دانشکده فنی دانشگاه تهران, تهران, 2018-03-16 - 2018-03-16 |
ملی معتبر |
27. Omid Mahdieh, Masoomeh mozafari panah بررسی رابطه بین فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و عملکرد شغلی The Relationship between Human Resource Management Activities and Job Performance ---- دانشگاه اردکان, اردکان, 2018-03-01 - 2018-03-01 |
ملی معتبر |
26. Omid Mahdieh, Masoomeh Shami بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت و توانمندسازی بر عملکرد شغلی The Effect of on the Job Training and Empowerment on Job Performance --- دانشگاه علامه طباطبایی, تهران, 2018-02-17 - 2018-02-18 |
ملی معتبر |
25. hossein azimi, Omid Mahdieh, Sima pari beigi محاسبه حداقل دستمزد در سازمانها با بررسی تطبیقی نظام پرداخت در ایران Calculating the minimum wage in organizations by comparing the payment system in Iran --- دانشگاه بین المللی قزوین, تهران, 2018-01-25 - 2018-01-25 |
ملی معتبر |
24. davoud abbasi, mohammad imanibarandagh, Omid Mahdieh, Mahdieh Alizadeh بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشگاه زنجان The Effect of Knowledge Management on HRD --- پارک علم و فناوری استان قزوین -دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره), قزوین, 2018-01-25 - 2018-01-25 |
ملی معتبر |
23. امید مهدیه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد The Investigation of the Relationship between Organizational Culture and Performance -- موسسه آموزش عالی کار, تهران, 2017-12-19 - 2017-12-19 |
ملی معتبر |
22. Omid Mahdieh, Jolani Hamid بررسی رابطه بین ویژگیهای شغل و عملکرد شغلی کارکنان The Study of Relationship between Job characteristics and Job Performance -- موسسه آموزش عالی کار, تهران, 2017-12-19 - 2017-12-19 |
بینالمللی |
21. Omid Mahdieh, Mstafa Jafari, Fakhrodin Ahmadi, Hesam gholamaliyi کنکاشی در فرهنگ سازمانی شرکت مخابرات استان زنجان investigating the organizational culture of Zanjan telecommunication company ------------ موسسه آموزش علامه مجلسی, تهران, 2017-09-14 - 2017-09-14 |
بینالمللی |
20. Omid Mahdieh, reza pirayesh, Aniseh abdollahi noor ali اثربخشی ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و زنجان The Effectiveness of Staff Performance Evaluation in General Office of Cooperatives, Labor and Social Welfare at Lorestan and Zanjan ---- موسسه آموزش عالی اسوه, تهران, 2017-08-20 - 2017-08-20 |
بینالمللی |
19. hossein azimi, Omid Mahdieh, Masoomeh shirmardi dezki بررسی اثر ارزیابی عملکرد کارکنان بر عملکرد آنها و ارتقای بهره وری شرکت مخابرات استان زنجان The effect of Employee’s performance appraisal to increasing company’s productivity in Telecomination company of zanjan - موسسه آموزش عالی نیکان, تهران, 2017-07-06 - 2017-07-06 |
بینالمللی |
18. hossein azimi, Omid Mahdieh, Ebrahim Bothahi, Mohammad Soltani بررسی تاثیر ابعاد اعتماد برند بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در شرکت مخابرات استان زنجان The effect of brand trust on behavioral and attitudinal loyalty of customers in the enterprise Contacts Zanjan ------ پژوهشگاه علوم انتظامی مطالعات اجتماعی, تهران, 2017-07-04 - 2017-07-04 |
بینالمللی |
17. امید مهدیه مدیریت استراتژیک منابع انسانی و تعهد سازمانی Strategic Human Resources Management Practices and Organizational Commitment International Conference on Social Science and Hum anities Global Research & Development Services , Turkey, 2016-08-29 - 2016-08-30 |
بینالمللی |
16. سیما عطاردی موخر, احمد براتی , امید مهدیه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج) The relationship between marketing mix and brand equity کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم پیشگامان پژوهشهای نوین, رشت, 1394/10/02 - 1394/10/02 |
بینالمللی |
15. امید مهدیه, تاج نسائی حمید رضا, مژده بیضاوی بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مبتنی بر مدل دنیسون و مسئولیت گریزی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان کردستان) Investigation of relationship between Denison model based organizational culture and irresponsibility of employees کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی موسسه مدیران ایده پرداز, تهران, 1394/09/09 - 1394/09/09 |
بینالمللی |
14. تاج نسائی حمید رضا, هیوا فاروقی, امید مهدیه بررسی اثر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار خریدار در نقطه خرید ( مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج) The Effect of Emotional Stimulants of Store Atmosphere on buying behavior at the point of purchase (Case study: Refah chain stores in the city of Sanandaj) کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ،اقتصادو حسابداری موسسه سرآمد مدیریت مهام, تهران, 1394/05/05 - 1394/05/05 |
بینالمللی |
13. امید مهدیه بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی و فعالیتهای مدیریت دانش The Relationship between Organizational Culture and Knowledge Management Activities I N T E R N ATIO N AL C O N FERE N CE ON M A N A G E ME N T , BUS IN ES S , ECON O M ICS , SOCI A L SCIES A N D H U M A N ITIESE N C World Research Center Top Ideas, Turkey, 2015-07-24 - 2015-07-24 |
ملی معتبر |
12. Omid Mahdieh, Rostami Norouzabad mojaba بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و سبک زندگی در بین دانشجویان Relationship between Social Capital and Lifestyle among Students - دانشگاه زنجان, زنجان, 2015-05-21 - 2015-05-21 |
بینالمللی |
11. امید مهدیه تعامل بین ارتباطات و تعارض سازمانی و رابطه آن با عملکرد Interaction between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance International Conference on “Trends in Multidisciplinary Business and Economic Research Bangkok, Thailand, Thailand, 2015-03-25 - 2015-03-26 |
بینالمللی |
10. سیده سوما جعفری, غلامعلی مسرور, امید مهدیه بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگان محصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان) The relationship between commercial advertising efficiency and consumers attitude کنفرانس بین المللی مدیریت ،اقتصاد و حسابداری موسسه بین المللی عالی علوم و فناوری حکیم عرفی شیراز , شیراز, 1393/12/20 - 1393/12/21 |
بینالمللی |
9. Mahnaz Sabzi, Omid Mahdieh بررسی رابطه بین کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و تعهد سازمانی The Relationship between SHRM Practices and Organizational Commitment -- موسسه نار کیش, تهران, 2015-02-24 - 2015-02-25 |
ملی معتبر |
8. Taj Nesaei Hamid reza, Omid Mahdieh بررسی رابطه بین هزینه های جابجایی و وفاداری مشتریان The relationship between swiching costs and customer loyalty - دبیرخانه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی, تهران, 2015-02-22 - 2015-02-22 |
ملی معتبر |
7. Atar donya, Omid Mahdieh, Salvani adel نقش نقش مدیریت دانش مشتری در عملکرد غیرمالی The Role of Customer Knowledge Management in Non-financial Performance --- دبیرخانه دائمی کنفرانس مدیریت دانش, تهران, 2015-02-17 - 2015-02-18 |
ملی معتبر |
6. عطار دنیا, امید مهدیه, صلوانی عادل بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و عملکرد سازمانی Relationship between Customer Knowledge Management and Organizational Performance کنفرانس ملی مدیریت موسسه سفیران فرهنگی مبین, تهران, 1393/09/01 - 1393/09/01 |
ملی معتبر |
5. Omid Mahdieh, Rostami Norouzabad mojaba, Rostami morteza تحلیل تأثیرات تفکر راهبردی بر سلامت اداری (از دیدگاه خبرگان) The Analysis of Strategic Thinking Effect on Administrative Health -- مرکز تحقیقات کاربردی بازرسی کل ناجا با همکاری مراکز حوزوی و پژوهشی دانشگاهی , تهران, 2014-11-12 - 2014-11-12 |
بینالمللی |
4. Molania sarveh, Omid Mahdieh, Khezdouri Bijanvand بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: شرکت های فعال صادراتی شهرستان سنندج) The Study of the Relationship between Market Orientation and Export Performance - انجمن مدیریت ایران, تهران, 2014-08-07 - 2014-08-08 |
بینالمللی |
3. Zarei Hadi, Omid Mahdieh بررسی رابطه نگرش کارکنان به رئیس خود به عنوان مدیر یا رهبر و رضایت شغلی کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام The study of relationship between Employees Attitude Toward the boss as a manager or a leader and Job satisfaction of Employees (Case Study: Red Crescent Organization of Ilam City) - تهران - مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با همکاری انجمن مدیریت, تهران, 2014-08-07 - 2014-08-08 |
بینالمللی |
2. Mohammadyari Ayoub, Omid Mahdieh بررسی رابطه بین استراتژیهای نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی The Relationship between Innovation Strategies and E-banking Service Quality - تهران - مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما با همکاری انجمن مدیریت, تهران, 2014-08-07 - 2014-08-08 |
ملی معتبر |
1. امید مهدیه بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی شهرستان سنندج) Study the relationship between managers’ communication skills and Employees organizational commitment -- شیراز - شرکت پندار اندیش رهپو, شیراز, 2014-06-26 - 2014-06-26 |